måndag 18 november 2013

Hjälp vad roligt med så många besökare!

I somras skaffade vi en mycket efterlängtad liten tjej. Efter ungefär 2 års övertalande gick till slut mannen med på att vi skulle skaffa hund. Nu 3 månader senare så är hon allas ögonsten.

Jag har en annan blog som heter Seaside Sandviken som jag startade när vi skaffade vår sommarstuga. Lite på skoj för att dokumentera allt vi skulle göra och hitta på. Det visade sig att det är superkul det här med bloggande. :-) Så, när vi nu skaffade vår lilla tjej så kändes det naturligt att dokumentera även den sköna tjejen. Men ni vet hur det är. Tanken är fin, här ska bloggas! Men fokus hamnade ju klart på lilla valpen och bloggandet kom av sig innan det ens hade börjat.

Så, igår satt jag här och la in bloginlägg baserade på mina FB inlägg med foton. Nu är jag ikapp:-)

Och det roliga - supersuccé i USA! Pang, på 24 timmar så har antalet besökare bara exploderat. USA dominerar totalt, sedan har jag naturligtvis läsare i Sverige men också i Ryssland, Tyskland, Nederländerna, Sydkorea och Ukraina.

Ja, det här med bloggande är helt enkelt kul:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar